מלונות עם בריכה פרטית בפוקט - הכי מומלצים

פוקט, האי התאילנדי המפואר, מזמין את המבקרים לחווית נופש טרופית בלתי נשכחת. מלונות רבים בפוקט מציעים לאורחים חווית יוקרה בלתי רגילה עם בריכות פרטיות, המאפשרות לכל אחד להתרווח במים בכל שעה שיבחר,

תוך שמירה על פרטיות מרבית. המיקום הטרופי של האי, עם החופים הלבנים והמים הכחולים והשקופים, הופך אותו ליעד מושלם למי שמחפש לשלב בין פעילות לבין רוגע ופינוק במלון. זוגות בחופשת דבש, משפחות, ואף מטיילים בודדים ימצאו במלונות אלו מקום לנוח, להתרענן ולהתאות בפינה שלם של פרדיס. פוקט, עם הטבע הפראי והיופי המרהיב, ממשיכה לקסום מבקרים מרחבי העולם.

רשימה של מלונות עם בריכה פרטית בפוקט

ANDARA VILLAS
5/5

מלון בדירוג 5 כוכבים באזור פוקט / חוף קמאלה, במרחק של 2 דקות הליכה מחוף קמאלה המשקיף לים האנדמן.

9.4
THE NAKA ISLAND
5/5

מלון בדירוג 5 כוכבים באזור פוקט / קו נאקה, ממוקם ביער קוקוסים טרופי הצופה על מפרץ פאנג נגה, מלון חוף מפואר זה ממוקם על אי ונגיש רק באמצעות סירה.

9.2
THE PAVILIONS
5/5

ממוקם מרחק של כמה צעדים מהים, קרוב לקניון ולטיילת אילת ומציע סוויטות יוקרתיות, חלק מהסוויטות כוללות אמבט עיסוי פרטי על המרפסת ונוף לים. 

8.7
PARESA RESORT
5/5

מלון בדירוג 5 כוכבים באזור פוקט / חוף קמאלה, מלון יוקרתי זה ממוקם במרחק של 6 קילומטרים גם מחוף קמאלה וגם מפארק פנטהסי המסוגנן.

9.2
TRISARA
5/5

מלון בדירוג 5 כוכבים באזור פוקט / חוף נאי טון, ממוקם במרחק 7 קילומטרים ממסעדת לגונה פוקט ובמרחק של 10 קילומטרים מהפארק הלאומי סירינאט.

9.4
ANANTARA
5/5

מלון בדירוג 5 כוכבים באזורפוקט / טאלאנג, המלון המפואר ממוקם בתוך בפארק הלאומי סירינאת, במרחק  6 קילומטרים מגשר סרסין. 

 

9.5
RENAISSANCE
5/5

מלון בדירוג 5 כוכבים באזור פוקט / מאי קאו, מלון סטייל-על הזה ממוקם במרחק של 8 קילומטרים מגשר ספאן סרסין ובמרחק של 13 קילומטרים ממקדש וואט ת'א צ'אט צ'אי.

9.1
BANYAN TREE
5/5

מלון בדירוג 5 כוכבים באזור פוקט / חוף באנג טאו, מתחם המלון המפואר הזה ממוקם במרחק של 10 קילומטרים מפארק  פוקט פנטהסיה. המלון הזה מומלץ ביותר!

10
THE WESTIN
5/5

מלון בדירוג 5 כוכבים באזור פוקט / פוקט טאון, מלון זה ממוקם במרחק 6 קילומטרים ממוזיאון תאי הואה, 15 קילומטרים ממקדש ואת צ'אלונג ו -36 קילומטרים מנמל התעופה הבינלאומי של פוקט.

8.8
KEEMALA
5/5

מלון בדירוג 5 כוכבים באזור פוקט / חוף קמאלה, במקום משגע ביופיו , במרחק של 3 קילומטרים מחוף קמאלה, ממוקם מתחם המלון היוקרתי הזה. נמצא גם במרחק של 14 קילומטרים ממפל קטו.

9.0

פוקט הוא אחד מיעדי התיירות המובילים בתאילנד ואזור אסיה, המפורסם בעיקר בשל חופיו המרהיבים והמגוון המדהים של אטרקציות ופעילויות שמציע. האי הזה מציע מגוון של מלונות יוקרה המארחים בריכות פרטיות ייחודיות, המתאימות לאנשים שמחפשים פינת חוף פרטית וחווית נופש בלתי נשכחת.

פוקט מוקף בחופיו המהממים של ים האנדמן והמים הצלולים המזרימים סביבו, ולכן נחשב לפנטזיה אמיתית עבור אוהבי הים. מפוארות מלונות עם בריכה פרטית בפוקט הופכות את החופשה לחוויה יוקרתית ומותאמת אישית. התפרסמות חדרי האירוח המרווחים והמפנקים, השירות המעולה והצוותים האדיבים, והאווירה המותאמת אישית, כל אלה יוצרים חוויה מושלמת וזוכרת לפני ולאחר יציאת האי.

אנשים מכל העולם מגיעים לפוקט כדי ליהנות משקט בחופשה מרגיעה ולשטוף את המתח השנתי באחת מבריכות השחייה הפרטיות המעוצבות. חוף הים המופלא שמאפשר שקיעות רגועות, חול הלבן הקסום והמים הצלולים, הם רק חלק מהתרבות והטבע של פוקט. מסעדות מפנקות, מקומות בילוי, שוק הלילה הרועש ושוק התחתית החיים הם חלק מאטרקציות המופת של המקום.

אולי תרצה לקרוא כאן גם על מלונות עם בריכה פרטית – דובאי.

 

דילוג לתוכן